پایگاه فرهنگی ،مذهبی شهدای دلفان

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

پایگاه فرهنگی ،مذهبی شهدای دلفان

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

رؤیای صادقانه

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ب.ظ

در بهار 1379مشغول تهیّة کلکسیون کاملی از عکس های برادرم به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطرة ایشان در قالب فیلمی بودم و با تحقیق و تفحّص عکس های مختلفی را جمع آوری کرده  بودم  ،مع الوصف یک روز عکسی را در منزل پدر زنش یافتم که قبلاً هیچ وقت آنرا ندیده بودم  و چون فیلمش را نداشتیم به منظور ظهور آن عکّا سی های مختلف شهرستان نورآباد و خرم آباد را تماماً گشتم، مع الأسف همگی جواب منفی داده و اظهار بی اطّلاعی کردند. عکس مزبور تنها یک نسخه بود و چاپ آن هم ضرورت داشت ، بنده نیز خسته و نگران و نومید، هر چه فکر کردم فکرم به جایی نرسید، تا اینکه در یکی از شب های جمعه (بعد از نماز صبح)بخواب رفتم ، در عالم رؤیا برادرشهیدم را در خواب دیدم و چون عکس مزبور از جیبم کمی پیدا بود فرمودند : ‹‹ این عکس کیست ؟ ›› گفتم : ‹‹ عکس شما ست ، آنرا امانت گرفته ام تا از رویش ظاهر کنم . ›› نگاهی به عکس انداختند و ادامه دادند ‹‹ این عکس را در شهرستان نهاوند از عکاسی شیوا گرفته ام›› و فیلم آنرا هم خواستم ولی گفتند : ‹‹ الان فیلم را به شما نمی دهم ، یک بار دیگر برخواهی گشت و از روی آن ظاهر خواهی کرد ! ››  (نهاوند شهری است که بعلت وجود مسافت و پرت بودن آن از محیط زندگی ما هرگز فکر نمی کردم که گذر برادرم به آنجا افتاده باشد ) بیدار شدم ، صحنات خواب پیش چشمانم مجسّم بود ، به هر تقدیر قضیه را پیگیری کردم از یکی از همسایگان نهاوندیم به نام غلام شهبازی پرسیدم : آیا نهاوند عکّا سی ای به نام شیوا دارد ؟ جواب مثبت بود. لذا عکس را به ایشان دادم ، به نهاوند بردند و عکا سی مزبور نیز تأئید کردند که عکس مال همین جا ست و فیلمش موجود است و این تنها رؤیای صادقانه ای ا ست که اخیراً دیده ام و هیچ وقت مرگ شهیدان را باور نخواهم کرد چرا که ایمان دارم:‹‹ وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ الله امواتاً بَلْ اَحْیاء عِنَد ربِهّم یُرزَقونَ››. (به نقل از برادر شهیدعزیز قاسمیان)  
  امام رضا (ع) :همانا رؤیاى صادقه و خوابهائى که شیطانى نباشد یک جزء از هفتاد جزء پیغمبرى است‏                         
   عیون أخبار الرضا ع-ترجمه آقا نجفى، ج‏2، ص: 508

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی