پایگاه فرهنگی ،مذهبی شهدای دلفان

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

پایگاه فرهنگی ،مذهبی شهدای دلفان

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهید علی قدم کرمی

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ق.ظ

شهید علی قدم کرمی در سال 1341 در شهرستان  دلفان دیده به جهان گشود. چون روستای محل زندگی او فاقد دبستان بود، او به صورت متفرقه تحصیلات ابتدایی را تا کلاس پنجم ادامه داد. وی برای کمک به امرار معاش خانواده، به کشاورزی مشغول شد. بعد از این که با حرکت نهضت اسلامی آشنا شد، در راهپیمایی ها و تجمعات شرکت فعال و گسترده داشت تا این که جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع شد.
وی جهت ثبت نام به پایگاه های ثبت نام بسیج در سطح شهرستان مراجعه کرد و جهت اعزام به جبهه، تشکیل پرونده داد. او دو بار در معیت دیگر همرزمان به جبهه های حق علیه باطل اعزام گردید.
در سال 1363 در عملیات بدر به اسارت نیروهای بعثی درآمد و در سال 1367 در اسارت در سنّ 26 سالگی در عراق به درجه ی رفیع شهادت نایل آمد.

نظرات  (۱)

واقعا زندکی نامه شهدا باید کتاب کرد به دست دانش اموزان داد زندگی نامه این شهید والا مقام خوندم و در اوج غم گریه کردم شهید والا مقام علی قدم کرمی با اینکه فرزندش ندید در اوج بی رحمی قربت به شهادت رسیده واقعا باید خانواده این عزیزان را مورد احترام خاص قرار داد انچه که در توانمان هست برای اینها انجام دهیم اینها شیرمردان شجاع بودنند که زندگی ارامش را برای ما بر جای گذاستن روحش شاد یادش گرامی باد در پایان از عزیزانی که این زندگی نامه شهدا در سایت قرار دادن سپاس قدر دانی میکنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی